luni, 11 iunie 2012

Traiesc in trecut

Pentru cateva ore m-am intors in trecut ..am rasfoit paginile caietelor si cartilor din liceu. Mi-e dor de arta, de teatru, de ore, de Borodan ( toata stima pentru aces profesor, care mi-a deschis ochii si care m-a facut sa iubesc cititul ), de sandwichurile de la minimarket, de Mos Craciun cand nu ne lasa sa parasim liceul in timpul pauzelor, de pauze, de fumul pe furis din toalete, de fantomele din liceu, de scari, de pian, de lacrimi, de zambetele din orele de actorie, de frica testelor, de copiat, de colegii de la opera care ne incantau orele de arta, de Mija ( cu toate ca mi-a facut probleme sau eu ei, in fine, mi-e dor de teama din orele de romana) ..


Dupa patru ani de zile mi-am dat seama cat de importante au fost operele si cartile pe care profesorii mi le indesau pe gat, cat uram sa citesc, dar acum le dadorez multumiri,pentru ca mi-am dat seama cat de mult ma ajuta acum la facultate, pentru ca tot ceea ce profesorii ne spun acum eu stiu dinainte despre ce este vorba..


 .. sunt atat de multe de vorbit, simt atat de multe lucruri sa spun despre viata incat pierd firul epic al povestirii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu