miercuri, 18 martie 2009

Diverse

Sunt unele momente in care nu apreciem lucrurile marunte care ne aduc zambetul pe buze si incercam sa gasim fericirea in lucruri mari se distrug pe parcurs; deoarece sunt prea mari ..

Am uitat sa zambim cand Soarele rasare si am invatat sa fim fericiti langa o sticla de gin intr-un club.
Am uitat sa ma spunem '' te iubesc '' doar pentru ca orgoliul este foarte mare.
Am uitat sa mai citit o carte, dar ne tocim zilnic degetele pe niste taste.
Am uitat sa ne plimbam si sa simtit mirosul proaspat al diminetii, doar pentru ca avem masini.


Putini sunt cei care nu renunta la pasiuni in favoarea banilor. Dar pentru a intretine o pasiune este nevoie de multe; vointa, putere, incredere, speranta, si mai ales o vorba buna din partea celor din jur pentru a nu-ti deteriora imaginea pasiuni tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu