joi, 18 decembrie 2008

Fitzoasa

A: Tu esti suparat pe mine?

A: Se vede!

B: Nu prietena, ca nu am de ce..

A: Oricum tu numai ma iubesti , se vede!

B: Da-mi motive si te iubesc cat vrei tu..

A: Deci e clar tu numai ma iubesti!

A: Inainte ma iubeai ..

B: Deci recunosti k esti rea ?! ..

A: Adica?

B: Si esti si fitzoasa.

A: Deci vrei sa-mi platesti cu aceeasi moneda, dar sufletul tau inca mai are o atractie fata de mine si parca te atrage ceva inspre mine, dar mintea ta spune nu .. Tu nu vrei sa mai vorbesti cu mine

B: In caz ca nu ai observat eu ti-am spus mereu ca vreau sa ne intalnim dar dupa 4-5 incolo, pentru ca eu dorm ziua. Dar tu esti cu capu`......... in nori

A: Vezi vezi, inainte nu-mi ziceai ca sunt nebuna, acum imi zici asta, deci numai ma iubesti

B: Ce copil esti ..

A: Si mie imi plac dulciurile
........................................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu